Meest gestelde vragen

Onderstaand een overzicht van onze meest gestelde vragen. Voor uw gemak hebben we een onderverdeling gemaakt.
Staat uw antwoord niet in het onderstaande overzicht? Neem dan gerust contact met ons op.

Ons bedrijf

UITZENDBUREAU, ik heb geschikte kandidaten voor u

Wij werken niet met een uitzendbureau en uw voorstel wordt ook niet op prijs gesteld.

Voor onze personele zaken hebben wij een aantal geselecteerde bureau’s.

Heeft De Ballonnenkoning een winkel

We hebben een zeer uitgebreide showroom met decoratie en heel veel verschillende soorten ballonnen.
Onze winkel in Bergschenhoek draagt de naam “Het Paleis van de Koning” Hier kunt u dus alles vinden voor uw feest of evenement.
De openingstijden staan op onze contactpagina.

Wat zijn de standaard openingstijden?

Onze winkel/ showroom is standaard geopend op de onderstaande tijden.

Maandag 09.00-17.00

Dinsdag 09.00-17.00

Woensdag 09.00-17.00

Donderdag 09.00-17.00

Vrijdag 09.00-17.00

Zaterdag 10.00-15.00

Reguliere feestdagen zijn hierin niet meegenomen. Twijfelt u of wij geopend zijn? Bel dan gerust even met onze klantenservice op 010 – 4186182

Is De Ballonnenkoning een erkend bedrijf

De Ballonnenkoning kent verschillende erkenningen;

Decoratie,
Sinds 2008 is de Ballonnenkoning erkend als CBA, Certified Balloon Artist.
Wij zijn trots op deze erkenning. Voor meer informatie over deze erkenning kunt u kijken op www.qualatex.com.

Trouwen,
Sinds 2014 is de Ballonnenkoning lid van de NTBO. De Nederlandse Trouwbranche Organisatie.
Deze organisatie zet zich in voor de bedrijven die actief zijn in de trouwbranche.
Sinds 2015 draagt De Ballonnenkoning ook het keurmerk Trouwen.

Branchvereniging ballonnen,
De Ballonnenkoning is lid van de branchevereniging de Groene Ballon.

De erkende ballondecorateurs binnen deze branchevereniging staan voor duidelijke richtlijn in het oplaten van ballonnen.
Meer over dit onderwerp kunt u vinden bij het onderwerp “vragen over heliumballonnen”
Meer informatie over de branchevereniging kunt u vinden op www.degroeneballon.org

MVO Ondernemen,
De Ballonnenkoning is een MVO onderneming. Wij hebben verschillende arbeidsplaatsen voor mensen met een achterstand tot de reguliere arbeidsmarkt.
Vanuit UWV en Gemeente worden kandidaten voorgesteld en bij gebleken geschiktheid zullen deze kandidaten middels een interne Jobcoach een plek krijgen binnen onze organisatie.

UITVAART OF SPOEDGEVOEL

Een uitvaart is nooit te plannen natuurlijk. Hierin is ook uw vraag niet te plannen.
Speciaal voor een uitvaart mag u 24 uur per dag bellen met ons nummer 010 – 418 6182.
U kiest na sluitingstijden voor de 1 en u wordt doorverbonden met een medewerker.

Deze service bieden wij u aan wanneer het een spoedgeval is en wij hopen dat u hier met respect mee omgaat.

Bedrukte ballonnen

Ik wil verschillende kleuren ballonnen in mijn order

Wij rekenen geen extra kosten wanneer u andere kleuren ballonnen wilt binnen uw order.

Voorbeelden en verschillen;

” Ik wil graag 500 blauwe en 500 rode ballonnen met een witte opdruk “
Voor de verschillende kleuren ballonnen rekenen wij geen extra kosten zolang de opdruk maar dezelfde kleur is.


” Ik wil graag 500 ballonnen met een witte opdruk en 500 witte ballonnen met een rode opdruk “
Hiervoor rekenen wij extra kosten voor de wissel van de kleur. Deze kosten zijn €25,00 excl. BTW

Maakt de opdruk verschil in de prijs?

Wij bedrukken enkel met een zeefdruk.
De zeef wordt speciaal voor uw ontwerp gemaakt. Er is bij ons dus geen verschil tussen een lettertekst en/of een logo.

Onze DTP afdeling kan u hierin adviseren en een eventueel bestaand logo voor u aanpassen.

Welke maat ballonnen bedrukken jullie

Wij werken met verschillende maten ballonnen.

De “normale” ballonnen zijn 30-35 cm en 11 inch. Voor de verschillende merken zijn de volgende maten van toepassing;

  • BelBal pastel is een B95,
  • BelBal metallic is een B105,
  • Qualatex standaard is een 11 inch,
  • Qualatex metallic is een 11 inch,
  • Folatex standaard is een 12 inch,
  • Folatex metallic is een 12 inch.

De grote ballonnen, Megaballonnen zijn 95 cm doorsnede.

Welke merken ballonnen bedrukken jullie?

In de basis bedrukken wij alle ballonnen op het merk BELBAL. Met trots werken wij met het merk ” Printed on BELBAL ”

Op aanvraag kunnen wij ook ballonnen voor u bedrukken op de merken Qualatex en Folatex.

Kan ik ook een spoedorder plaatsen?

Ja u kunt een spoedorder plaatsen. Hierdoor zal de levertijd 48 uur zijn. En soms de volgende dag dus 24 uur.
Wij rekenen hier wel extra kosten voor. Deze kosten kunt u navragen bij onze verkoopafdeling.

“Kan ik altijd een spoedorder plaatsen?” Nee dat niet, spoedorders worden vaker bij ons geplaatst dus een spoedorder kan wanneer er beschikbaarheid is.

De extra kosten van een spoedorder zijn €35,00.

Wat is de levertijd van bedrukte ballonnen?

In de regel is de levertijd 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling en na akkoord op de proefdruk.
Wel rekenen vanaf de definitieve bestelling en na ontvangst van uw betaling. Tenzij anders overeengekomen in de offerte.

Bedrukken jullie alle ballonnen zelf?

Ja, wij bedrukken zelf de ballonnen. Op dit moment beschikken wij over 3 machines waarop wij ballonnen bedrukken.

Ballonnen algemeen

Hoe lang duurt het voor een ballon biologisch afgebroken is?

Oxidatie is de eerste stap in her vergaan van een latex ballon en het begint binnen ongeveer een uur na het opblazen.

Onderzoek werd in juli 1989 uitgevoerd met een verscheidenheid van ballonnen, onder verschillende omstandigheden en geconcludeerd dat de ontbindingstijd voor ballonnen ongeveer dezelfde tijd is als voor een eikenblad.

Een studie uitgevoerd in juli 1989 uitgevoerd meldde dat 90-95% van de latex ballonnen in de atmosfeer steeg tot een hoogte van ongeveer 8 km, op deze hoogte gebeuren er twee dingen met de ballonnen:

1- De temperatuur op die hoogte is 40 ° onder nul. De ballon bevriest eigenlijk en wordt bros, breekbaar.

2- De luchtdruk daalt zover dat het helium in de ballon uitzet en de ballon uit elkaar brokkelt.

De combinatie van deze twee effecten laat de ballon in een verbrijzelde staat uit elkaar vallen. Dit betekent dat de ballon wordt gereduceerd vlokken van natuurrubber ter grootte van een stuiver die terugvallen naar de aarde om daar verder tot ontbinding over te gaan.

Is een ballon gemaakt van plastic

Nee absoluut niet, een ballon is niet van plastic.

Er bestaan twee soorten ballonnen: Latex en folie. Latex ballonen zijn de enige soort ballonnen die gebruikt worden bij oplatingen en zijn 100% biologisch afbreekbaar. Ze worden gemaakt van het sap van rubberbomen en een Latex ballon doet er ongeveer even lang over om af te breken als een Eikenblad.

Mag ik altijd ballonnen oplaten?

Nee u mag niet altijd ballonnen oplaten.
Voor de regelgeving kunt u het beste de gemeente raadplegen.

Ballonnen oplaten met lint

Wanneer u een ballonwedstrijd gaat organiseren willen wij u het advies geven om een ECO lint te gebruiken bij de ballonnen.

Dit speciale eco lint is 100% biologisch afbreekbaar en hiermee is dus zowel de ballon als het lint biologisch.

U wilt ballonnen oplaten met een LED lampje

Het oplaten van ballonnen is op zichzelf niet schadelijk voor het milieu. Wij adviseren bij het oplaten van ballonnen om geen lintjes of snelsluiters te gebruiken.
voor decoratie is dit uiteraard wel een mogelijkheid.

Wat betreft het oplaten van ballonnen met een lampje zijn wij duidelijk. NIET DOEN.
De ballon is niet schadelijk voor het milieu maar het lampje natuurlijk wel. Het ziet er leuk uit maar uiteindelijk is dit niet verstandig om te doen.

Zijn er alternatieven?
Er zijn op dit moment nog geen alternatieven bekend om hetzelfde effect te krijgen.

Is een ballonwedstrijd schadelijk voor het millieu?

Ballonwedstrijden zijn niet schadelijk voor het milieu!!!!

Uitgevoerd door erkende professionele ballonleveranciers waaronder de Ballonnenkoning zijn oplatingen niet milieubelastend. Professionals gebruiken uitsluitend biologisch afbreekbare latex ballonnen en lossen de ballonnen vanuit een net, zonder linten, touwtjes, clips of andere voorwerpen eraan bevestigd. De uitzondering hierop is het gebruik van gerecycled papieren kaart voor ballonwedstrijden.
Laat de klant zelf los, luidt het advies met nadruk, de kaarten te bevestigen met een touwtje van vlas of het lintje, heel kort af te knippen.
De ballonkaartjes zijn zo ontworpen dat ze volledig afbreken in het milieu als ze niet gevonden en geretourneerd worden als onderdeel van de wedstrijd.

“Latex ballonnen stijgen hoog in de atmosfeer, waar 90% bevriest en/of uit elkaar brokkelt en in kleine versnipperde stukjes, onschadelijk, terug naar de aarde dwarrelt.”

Boosdoener erkennen,

Ballonnen die gevonden worden op de stranden etc. zijn in de regel met een voorwerp bevestigd, zelfs zoiets simpels als een lintje dus. Meestal, zijn de gevonden ballonnen gebonden in een cluster.
De kluwen van lintjes is dan de boosdoener. Zelden wordt een folieballon gevonden. Dergelijke ballonnen worden niet gebruikt bij ballonwedstrijden of oplatingen. Dit zijn toevallig losgeraakte (decoratie)ballonnen, meestal per ongeluk ontsnapt. Een professioneel ballonleverancier bevestigt altijd een gewicht aan alle Helium gevulde ballonen die niet bedoeld zijn voor loslaten. Dit ter voorkoming dat ze per ongeluk ervan doorgaan.

Oplosbaar lintje als oplossing

Als branche willen de Nederlandse ballonleveranciers verantwoording nemen en verbeteren waar mogelijk. Op dit moment wordt gezocht naar en zijn bezig met de ontwikkeling van een lintje dat makkelijk oplosbaar in water is. Denk aan folie die om vaatwassertablet zit.

Hoelang blijft een heliumballon zweven?

Dit is de meest gestelde vraag wanneer wij een heliumfles uitgeven. Het antwoord is 10 tot 12 uur. Sommige ballonnen blijven 16 uur zweven maar dit is afhankelijk van de omgevingstemperatuur en de afmeting van de ballonnen. Hou dus in uw planning aan 10 tot 12 uur voor normale ballonnen van 30 tot 35 cm.


Een voorbeeld;

” Ballonnen op vrijdag vullen voor zaterdag is NIET mogelijk. De ballon zal zeker de volgende ochtend op de grond liggen. De uren in de nacht tellen namelijk ook voor de ballon mee in de zweeftijd.”

Klantenservice webshop

Klachtenprocedure

U heeft een klacht over een bestelling die u in onze webshop gedaan heeft of over de dienstverlening zoals de verzending.

De Ballonnenkoning hanteert de volgende procedure voor de afhandeling van klachten.
Wij ontvangen uw klacht per e-mail onder vermelding van het ordernummer en de datum van de aflevering. U kunt uw klacht richten aan info@deballonnenkoning.nl met als onderwerp “klacht betreffende……”
U kunt deze ook toesturen per post naar;

De Ballonnenkoning klachten
o.v.v. “Uw ordernummer”
Weg en Bos 9
2661 DG Bergschenhoek

Na ontvangst van uw klacht krijg u van ons bericht dat wij deze in behandeling hebben genomen. Wij zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht informeren over de oplossing in deze. Mocht er een klacht zijn die gericht is op de artikelen die wij via onze webshop aanbieden dan zullen wij hierin ook informatie inwinnen bij onze leveranciers.

De klachten worden behandeld met inachtneming van de algemene voorwaarden die op deze pagina te vinden zijn, geschillen worden conform de richtlijnen van de wet afgehandeld.

Verzendwijze en verzendkosten

Verzendwijze,

De Ballonnenkoning maakt gebruik van DHL. Deze transporteur biedt ons bedrijf een aantal zekerheden.

–  Alle pakketten worden voorzien van een track & Trace code, met deze code kunt u altijd zien waar het pakket zich op dat moment bevind en of het pakket reeds is afgeleverd. Dit kan op de website van DHL , www.dhl.nl. Aan de bovenkant van de site staat het invoerveld van de track & trace code. De code die u nodig heeft ontvangt u zodra uw pakket is verzonden, deze wordt automatisch vanuit ons systeem aan u toegezonden.

–   DHL levert het pakket, indien mogelijk, ook af bij de buren, hierbij wordt dan een kaartje achtergelaten in uw brievenbus. Het systeem van DHL informeert ons ook over het alternatieve adres, bij vragen kunnen wij u ook aangeven waar het pakket is geleverd en wie hiervoor getekend heeft.

–   De wijze van verzending is binnen 48 uur levering, dit houdt in dat u na ontvangst van de DHL track & trace code het pakket binnen 2 werkdagen kunt ontvangen. Mocht het onverhoopt niet binnen deze periode geleverd zijn dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers per telefoon op
010 418 6182. Zij kunnen dan voor u navragen waarom de periode van 48 uur is overschreden, waar het pakket op dat moment zich bevind en wanneer het geleverd wordt op het aangegeven adres.

Verzendkosten,

De verzendkosten zijn als volgt ingedeeld.

Bestellingen onder de €75,00. Voor deze bestellingen hanteren we een standaard tarief van €6,50 binnen nederland. Ook de eilanden zijn het vaste tarief.

Bestellingen boven de €75,00. Voor deze bestellingen hanteren wij een franco levering. Hierbij worden dus geen verzendkosten in rekening gebracht.

Rembours zending. De rembours zending is €18,50 bij ieder pakket, ongeacht het bestelbedrag. Met deze verzendwijze wordt ook een uitzondering gemaakt in de transporteur, Rembours zendingen worden door TNT afgeleverd. Informatie over het pakket is via de website van TNT verkrijgbaar.

U wilt uw bestelling annuleren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u uw bestelling wilt annuleren, hierin hanteren wij 3 verschillende mogelijkheden.

Uw bestelling is niet betaald en nog niet verzonden,

In dit geval kunt u uw bestelling geheel kosteloos annuleren, wij zouden het zeer op prijs stellen als u dit even aan ons laat weten zodat wij ook uw wachtende bestelling uit ons systeem kunnen halen en dat de reeds gereserveerde artikelen weer in de voorraad mogen worden opgenomen.

Uw bestelling is betaald en nog niet verzonden,

Mocht het zo zijn dat uw bestelling wel betaald is maar nog niet verzonden dan kunt u ook kosteloos annuleren in onze webshop.
Neemt u dan wel z.s.m. contact met ons op en bij voorkeur telefonisch, onze medewerkers maken dan de annulering direct met u in orde.

Uw bestelling is betaald en verzonden,

Als uw bestelling reeds verzonden is kunnen wij deze herroepen bij de transporteur, nadat wij de bestelling retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag aan u crediteren. Wij zullen u informeren zodra het pakket retour is gekomen en de betaling aan u is verricht.

Uw bestelling is ontvangen en retour sturen,

De artikelen van De Ballonnenkoning worden stuk voor stuk met zorg verpakt en aan u verzonden. Ondanks de kwaliteit en zorg voor uw pakket kan een bestelling of artikel niet aan uw wensen voldoen. U kunt dan dit artikel of uw bestelling retour sturen.

De Ballonnenkoning hanteert een reclamatie periode van 14 dagen.
Retour sturen kan onder de volgende voorwaarden;

  •     De periode is binnen 14 dagen na binnenkomst van de artikelen.
  •     De artikelen zijn nieuw, niet gebruikt en, redelijkerwijs mogelijk, origineel verpakt.
  •     U betaald zelf de verzendkosten naar ons retour adres.

Het retour adres is;

De Ballonnenkoning retouren
o.v.v. “Uw ordernummer”
Weg en Bos 9
2661 DG Bergschenhoek

Let op dat u het pakket voldoende frankeert voordat u het verzend.

Na ontvangst van uw pakket ontvangt u van ons een bevestiging van ontvangst en een bevestiging van het retour storten van het bedrag naar uw rekening. De betaling van het retour bedrag zal binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket plaatsvinden.

Indien u vragen heeft over een artikel en/of het retour sturen van de bestelling dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers per telefoon op 010 4186182 of per e-mail naar info@deballonnenkoning.nl.

U wilt uw bestelde artikelen ruilen?

Artikelen ruilen kan binnen 14 dagen.

U heeft het verkeerde artikel gekozen in onze webshop. U kunt het artikel retour sturen, wij zullen dan het nieuwe artikel aan u verzenden. Neem hiervoor wel even contact op met onze medewerkers.
Om kosten te besparen van het retour sturen van de artikelen kunt u ook kiezen om de artikelen in onze showroom en winkel in Bergschenhoek om te ruilen.

U heeft de verkeerde artikelen ontvangen. In dit geval zullen wij u vragen om het verkeerde artikel aan ons retour te zenden. De kosten voor deze verzending krijgt u 100% van ons retour gestort, ook zal het juiste artikel kosteloos aan u worden verzonden.

Indien u vragen heeft over een artikel en/of het retour sturen van de bestelling dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers per
telefoon op 010 4186182.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle artikelen die u kunt bestellen in onze webshop zijn bij ons uit voorraad leverbaar, daarom kunnen wij een snelle levering aan u garanderen.
Bestellingen bij De Ballonnenkoning worden binnen 24 uur verzonden, hierbij hanteren wij de volgende stelregels;

  • Uw bestelling en betaling is voor 15.00 bij ons binnen. De beste betaalmethode hiervoor is Ideal. Nadat uw bestelling is gepakt stellen wij u per e-mail op de hoogte van de verzending.
  • Uw bestelling en betaling komen na 15.00 bij ons binnen. Wanneer de bestelling later binnen komt dan 15.00 zal deze in de regel de volgende dag worden verzonden.
  • Bestellingen op vrijdag na 15.00 worden op maandag verzonden.
  • Bestellingen op feestdagen worden na de feestdagen verzonden. Hiervoor kunt u de berichten volgen in de webshop.

Mocht het onverhoopt toch zo zijn dat een artikel is uitverkocht of dat een dergelijk aantal besteld wordt wat de voorraad uitput dan zullen wij u hierover direct informeren. U kunt dan de keuze maken om het reeds beschikbare wel alvast te ontvangen.

“In de snelle levering is 1 uitzondering te maken en dat zijn artikelen zoals de bedrukte ballonnen, deze worden speciaal voor u gedrukt en hebben een langere levertijd”

Betaalmogelijkheden van de webshop

In onze webshop kunt u betalen op verschillende manieren.


Betalen via ideal,

ideal is het meest gebruikt op dit moment in Nederland.

Het voordeel van Ideal is dat wij direct zien dat uw betaling binnen is en dat wij uw artikelen kunnen verzenden.
Als u zorgt voor een betaling voor 15.00 dan worden de artikelen dezelfde dag nog verzonden. In de regel heeft u deze dan de volgende dag in huis.
Uiteraard geldt dit wel voor werkdagen en met uitzondering van de feestdagen.

Heeft u vragen over de exacte werking van ideal en over de mogelijkheden bij uw bank, neem dan contact op met uw bank.

Wat informatie van ideal.nl

Is iDEAL echt veilig?
iDEAL is gebaseerd op internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren.

Wordt iDEAL door alle internet browsers ondersteund?
iDEAL wordt ondersteund door alle browsers die ook door internetbankieren ondersteund worden. Dat zijn in ieder geval de veelgebruikte internet browsers zoals Internet Explorer en Firefox.

Werkt iDEAL ook op een mobiele telefoon of tablet?
iDEAL werkt op alle mobiele apparaten met een internetverbinding en webbrowser. Sommige banken hebben een speciale versie van iDEAL ontwikkeld die op mobiele telefoons en tablets prettiger in het gebruik is.


Paypal

Betalingen kunnen ook via Paypal aan ons worden gedaan.

Voor betalingen met Paypal worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten variëren per bestelling en kunt u terugvinden in uw winkelwagen.
Op uw rekeningoverzicht van Paypal staat als afzenden de Ballonnenkoning met de referentie “Uw betaling aan de Ballonnenkoning voor order #XXX”


Vooruit betalen per bank,

Als u niet wenst te betalen met ideal kunt u er ook voor kiezen om de betaling vooruit per bank te laten geschieden.
Hieronder vindt u de juiste bankgegevens van De Ballonnenkoning,

IBAN NL 80 INGB0007765176

Bij uw overboeking is het noodzakelijk dat u het ordernummer van uw bestelling vermeld, op deze manier kunnen wij uw betaling koppelen aan uw order waardoor uw artikelen kunnen worden verzonden.

De gegevens worden dagelijks verwerkt en betalingen per bank worden dagelijks gekoppeld aan de order. Bestellingen worden de dag dat de betaling bij ons binnen is ook daadwerkelijk verzonden.
Let op dat er een vertraging zit in de overboekingen, als u wilt weten hoeveel de vertraging is kunt u contact opnemen met uw bank.

Betaald u een order vanuit het buitenland per bank, hou rekening met een verwerkingstijd van enkele werkdagen.
Voor de betalingen kunt u deze gegevens gebruiken.

BIC code NGBNL2A
IBAN NL 80 INGB0007765176


Verzenden onder Rembours,

Buiten de standaard betaalmethode als Ideal en betaling vooruit bieden wij u ook de mogelijkheid om de artikelen onder rembours te ontvangen. Deze betaalwijze is ingevoerd zodat u de bestelling aan de deur kan betalen aan de postbode.

Let op, om deze bestellingen in ontvangst te nemen moet u wel thuis aanwezig zijn, de postbode levert een pakket onder rembours niet af bij de buren of alternatief adres.

De kosten van de rembours verzending zijn €18,50.
De verzendwijze die wij standaard hanteren is DPD, de rembours zending is de uitzondering hierin, deze wordt via TNT aan u verzonden.

Hoe kan ik bestellen?

Het bestelproces in onze webshop is vrij eenvoudig.

Tijdens het “winkelen”in onze shop kunt u producten kiezen, deze producten worden onder elkaar gezet in uw winkelwagen zodat u later in het proces een duidelijk overzicht heeft van de gekozen producten. Wanneer u klaar bent met uw bestelling kunt u de winkelwagen afrekenen. De verschillende vormen van betaling zijn, vooruitbetaling binnen 3 dagen, iDeal en Rembours.
Ook heeft u de mogelijkheid om uw bestelling op te halen in onze showroom in Bergschenhoek of de winkel in Breda.
Uiteraard heeft u dan bij het ophalen geen verdere kosten dan de gekozen producten.

De Ballonnenkoning heeft verschillende manieren van bestellen;

1. U kunt een account aanmaken in ons bestelsysteem, dit is erg gemakkelijk en versneld het proces bij uw volgend bezoek aan onze webshop. Uw gegevens worden enkel opgeslagen om uw bestellingen uit de webshop te kunnen laten verzenden. Wij verkopen geen adres gegevens aan derden en wij vallen u zeker niet lastig met een mailing. Zie hiervoor ook ons privacy statement.

2. Wanneer u toch niet wilt dat uw gegevens opgeslagen blijven kunt u ook als gast bestellen, uw gegevens worden eenmalig gebruikt om uw bestelling te kunnen verwerken, in de regel worden deze gegevens wekelijks geleegd.

U heeft altijd de mogelijkheid om de bestelling te komen ophalen in onze showroom in Bergschenhoek.
U kunt dit dan doorgeven bij het plaatsen van uw bestelling.

Nadat u deze keuzes heeft doorlopen kunt u gaan afrekenen, hierna volgt het verzendproces.

“Belangrijk om te weten is dat onze webshop gebruik maakt van een gecodeerde manier van het opslaan van uw gegevens, deze SSL verbindingen zijn veilig in het gebruik. Heeft u vragen over uw persoonlijke gegevens dan kunt u altijd contact opnemen met onze medewerkers,kijk hiervoor op de contact pagina van deze website.”